malinkraft.blogg.se

Önskelista.

Kategori: Allmänt

Jag är så himla dålig på att komma på något att önska mig när folk frågar, så nu när jag faktiskt sitter och tänker på saker som jag vill ha så passar jag på! Om jag haft pengar att köpa vad jag velat så hade jag nog passat på att införskaffa mig följande:
 
  • Flaggstång, åtta meter hög
  • Kristallkrona i guld (eller något som åtminstone ser gammalt och dyrt ut)
  • Ett köksbord med plats för fyra stolar, gärna med iläggsskiva, absolut inte bredare än 80 cm
  • Gamla tavelramar...
  • ... och speglar
  • En liten smidig keramisk plattång, för sparsamt användande av virvel i lugg
  • Hönsnät, 1800mm förslagsvis
  • Massage, önskat mig det förr men har aldrig fått det
  • Fotvård, av samma anledning som ovan plus att mina fötter verkligen skulle uppskatta det
  • Femtio nyanser av frihet, bok nummer tre i den tramsiga serien om Anastasia och Christian
  • En kokbok om Viktväktarnas ProPoints-system, om det finns
  • Sängkläder i fina färger. Åkefräken från IKEA får nog följa med hem nästa gång
  • En traktörpanna
  • Grytor från EcoKitchen, de röda eller de oranga. Så läckra!
  • En billig bil som A kan ta till jobbet
  • En ny soffa, KARLSTAD tresits 205 cm i mörkbrunt eller mörkgrått
 
Färdigdrömt för nu.
 
 

KOMMENTARER:

  • Stina säger:
    2013-01-31 | 17:34:38
    Bloggadress: http://meandmine.blogg.se

    Vi har en flaggstång när vi flyttar till huset sen, för den lär väl ingå? Den kan du få köpa :)

  • Malle säger:
    2013-01-31 | 18:52:10
    Bloggadress: http://malinkraft.blogg.se

    Stina; Japp en flaggstång ska ingå vid försäljning om den står där när ni tittat på huset :) Ska ni inte ha den menar du? Det är väl tipptopp att den står där så ni kan flagga när Amandus fyller år? :D

  • Mli säger:
    2013-02-01 | 00:10:01

    Googlar traktörpanna..,

  • Anonym säger:
    2013-02-01 | 00:13:10
    Bloggadress: http://litenstjerna.blogg.se

    En stekpanna med hög kant? Köttfärssåspanna? :-)

    Svar: Ja, precis så! :D Visste inte att det hette så heller men svärfar pratade om en sån förra året och jag gör alltid köttfärssås i överflöd vilket resulterar i att det hamnar lite för mycket på spisen ;)
    Malle

Kommentera inlägget här: