malinkraft.blogg.se

De små jävla asen

Kategori: Allmänt

Sickan kom precis in i vardagsrummet, han tog vägen under mina ben där jag sitter i fåtöljen, stryker sig mot mina knäveck. Jag föser undan honom med orden "nej jag vill inte ha dina fästingar!" Anders tycker att jag är en dålig matte som inte vill kela, men mina två fästingar förra året har ökat till sex med denna sommar, vilket jag också sa. Anders tyckte jag var tramsig. Jag tar upp Sickan när han börjar klösa på soffan (ja, satans katt) och klappar honom lite, sen hoppar han ner. Kli kli kli, då kommer det tamejfan en sjunde fästing krypande på mig!!!
 
VAD VAR DET JAG SA!?
 
 

KOMMENTARER:

  • A-L säger:
    2013-08-04 | 18:23:01

    Åh bläääää, fästningar är det äckligaste djur jag vet! Huuu :-( Värsta jag vet när mapas hund har varit ute och sen kommer in och rullar sig i sängen/soffan. Börjar klia på hela kroppen. Ingen uppgift i naturen verkar de ha heller ;-) Puss å kram

    Svar: Men eller hur!? Bläää, riktigt känner hur de kryper. Som tur ärhar de ju väldigt klampande steg i förhållande till deras så kroppar så man känner ju oftast direkt när de går på en. Men ja, bläääää. Äckeldjur!!! Puss å kram!
    Malle

  • Li säger:
    2013-08-05 | 18:10:00
    Bloggadress: http://www.wonderfuldarling.blogspot.com

    De där djuren är vidriga!!!

    Svar: Ja fifan, vilka små äckel alltså!
    Malle

Kommentera inlägget här: