malinkraft.blogg.se

Hej igen peeps.

Kategori: Allmänt

Har suttit vid datorn nu sen halv nio, 8,5 timme alltså. Jag är alldeles yr i bollen :P Men KLAR med projektet så nu har jag kokat mig lite färsk tortelloni (jag trodde det hette tortellini?) och ska typ svimma av på soffan nån minut hehe.


När uppladdningen ballade ur för andra gången blev jag bara trött, men vet ni vad? "Du har bilder som ej använts" stod det, och visst hade jag dubbel uppsättning bilder liggande på kontot. Var ju bara att sätta igång, haha. Men 2,5 värda timmar där.. Hm.


Byggbloggen har blivit lösenordsskyddad, är det någon som är nyfiken på lösenord så kan ni väl hojta till!

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2012-01-30 | 20:53:58
    Bloggadress: http://noliz.blogg.se/

    sv: ja visst är det konstigt att det visar noll! Jag fattar inget! Nu har jag lagt till dej som favorit i blogg-appen så nu kommer jag nog läsa lite oftare och jag ska försöka kommentera lite ibland med =) Det blir ju mycket roligare att skriva om man får lite kommentarer ibland =)

  • Mli säger:
    2012-01-30 | 21:09:16
    Bloggadress: http://litenstjerna.blogg.se/

    Blir det mycket fina bilder sen då? Jag kommer gärna o kikaar :-D

  • A-L säger:
    2012-01-31 | 15:00:20

    Jag är nyyfiken, vad ska ni göra med alla bilder? Pussen och kramen!

  • Ingvarsdotter säger:
    2012-02-01 | 11:35:39

    JAMEN HOOOOJT DÅ!:)Jättemycket hojt!

  • Ellis säger:
    2012-02-03 | 21:52:37
    Bloggadress: http://ellisbellis.blogg.se/

    Jag är nyfiken..

Kommentera inlägget här: