malinkraft.blogg.se

Ett år med Viktväktarna

Kategori: Allmänt

Jag har verkligen inte haft stake nog att lägga ut några bilder på resultaten från mitt Points-räknande med Viktväktarna Online, men nu tror jag det är dags. Nytt mod! Hehe. Jag har varit medlem i Viktväktarna nu sedan i januari 2013, och dessa snart 14 månader har gett en del resultat trots att jag blivit lite slarvig senaste tiden. I fredags, veckans invägningsdag, visade vågen ett resultat på -32,6 kilo. Jag har slarvat lite med måttbandet ganska länge nu, men det är en hel del centimetrar som försvunnit också.

Jag känner dock nu att disciplinen inte alltid är närvarande och om jag postar en bild nu så blir det lite av en morot att fortsätta. Jag kan ju inte visa upp hur jag har sett ut och gå tillbaka till att bli likadan ju!

 

 

Ja, vad säger man? Jag visade den översta bilden för Rebecka på jobbet igår och hon blev alldeles bestört, haha. Ja, jag förstår henne, själv förundras jag över att mitt huvud på före-bilderna är så otroligt litet. Men det är ju bara ett tecken på att allt under huvudet är så förbaskat stort!

 

Nu är iallafall the cat out of the box. Inget att gömma mig för längre! Nu kör vi!

 

 

KOMMENTARER:

  • Ames säger:
    2014-02-12 | 15:55:06

    Du är så himla grym kömpis. 32,6 kg. Jävel! Du är helt fantastisk och jag är verkligen imponerad av din disciplin!
    Om jag kunde va en gnutta som dig så kanske jag också når mitt mål.
    Kämpa på bästa du!!
    Pyss

Kommentera inlägget här: