malinkraft.blogg.se

Samma klänning

Kategori: Allmänt

 
Det är samma klänning, men ändå inte riktigt likt. Nog för att jag alltid ser ut som en potatis när någon annan fotar mig, och att det alltid är lättare att se schnögg ut i en spegel när man fotar själv och ingen står och stör, men det är allt lite skillnad ändå. Till vänster på Signes dop den 2 februari och till höger på min födelsedag den 16 april. Fast vem vet, kanske bara är på bild. Hade någon fotat mig på kalaset där till höger kanske jag hade sett ut som en potatis då med :):):) Men till vänster behövde jag ta en kjol under för att klänningen blev så rackarns kort, den är inte nödvändig längre, så mycket vet jag!
 

KOMMENTARER:

  • Ellinor säger:
    2013-07-09 | 19:54:38

    wow! Bra jobbat!! Om inte annat syns det väldigt mycket i ansiktet och det har ju inte med klänningen att göra iaf! :-D

    Svar: Hihi, tack! Nä det borde ju vara något mer fristående, fejset ;)
    Malle

  • Li säger:
    2013-07-09 | 19:57:28
    Bloggadress: http://www.wonderfuldarlig.blogspot.se

    Åh va fint!! Va du e duktig å va du har kämpat :) så fint & bra jobbat

    Svar: Taaack! :)
    Malle

  • A-L säger:
    2013-07-09 | 22:03:50

    Åh, du är så duktig! Fin på båda bilderna så klart, men man ska trivas med sig själv och framförallt må bra. Jag är superimponerad! Stor kram!

    Svar: Tack kömpis! Ja, det är ju det där med trivseln ;) Kraaam!
    Malle

  • Ida säger:
    2013-07-10 | 10:53:28

    Samma här! Superimponerad. Du är sypersnygg! :)Kram

    Svar: Tack kömpis! :) Kram!
    Malle

  • Ames säger:
    2013-07-10 | 19:52:35

    Sexy mama 😘

    Svar: Mihihihihih <3
    Malle

  • Sophia säger:
    2013-07-13 | 19:57:56

    Malin, du är så jäkla grym! Du är ju bäst oavsett form, men fantastiskt arbete ändå!!

    Svar: Hehe tack sötnos :) Känns bra när det ger resultat!! :)
    Malle

Kommentera inlägget här: