malinkraft.blogg.se

Utekväll i goda vänners lag

Kategori: Allmänt

Igår hade vi O´Learyspremiär här i stan, ja faktum är att det var premiär för någon form av lokal här i stan sen jag var på Plantis på Lindas möhippa i maj 2012, gravid och förbannad på trängseln haha. Det var iallafall en hemskt trevlig kväll! Vi var hembjudna till Mari och Mikael på fördrink och lite snicksnack tillsammans med Heidi och Per innan vi gick ut och käkade. Jag käkade en Founders Choice-burgare då de plockat bort Pulled beef-burgaren och den var helt okej, lite krångligt att äta ur korg dock. Det var otroligt gott med öl och det slank ner över en liter tillsammans med ett glas rött, några glas av Mikes excellenta pärondrink samt en Irish Coffe för att runda av kvällen innan vi for hem. Jag beredde mig på en chock när jag ställde mig på vågen (varför gör man ens det efter en utekväll?) men hade visst tappat lite jämfört med morgonen. Fascinerande.
 
 
140202, 20:01
Kommentera inlägget här: