malinkraft.blogg.se

Lämna det bakomflutna före dig

Kategori: Allmänt

Jag har raderat 158 sidor av gamla inlägg, det är 2370 inlägg från oktober 2006 och framåt som gått till historien. Eller kanske snarare gått ur historien helt och hållet. Det känns skönt! :) Jag har varit lite inne på att radera bloggen helt och hållet, ganska många gånger det senaste då jag inte känner mig inspirerad alls att skriva, har ingen tid att lägga över bilder eller ens tid att författa inlägg. Nu ligger det iallafall lite mindre blogghistoria på mitt samvete, härligt!

KOMMENTARER:

  • Ellinor säger:
    2014-02-09 | 19:16:10
    Bloggadress: http://nattstad.se/ellisbellis

    Mäh, varför då?? Jag tycker det är jätteroligt att gå tillbaka till -06 i min blogg och läsa :-)

    Svar: Ja, fast nä :P Det var roligt först men sen blev det bara jobbigt och då tog jag bort det :P Jag var väldigt klar med den biten kände jag hehe.
    Malle

Kommentera inlägget här: