malinkraft.blogg.se

Glad påsk!

Kategori: Allmänt

Hoppas ni haft en trevlig påskafton och att sviterna efter gårdagen inte är så tunga ;) Vår afton var lugn. Superlugn. Vi lyfte ner alla kartonger och lådor från vinden för att göra plats för renoveringen av taket och övervåningen, allt ska flyttas till ett annat förvaringsutrymme under tiden. På eftermiddagen började jag befara att Anders förkylning kanske smittat av sig på mig, och jag började knapra halstabletter och Esberitox för glatta livet. Anders drog till stan och köpte pizza till honom och sallad till mig och sen hade vi knoppat in klockan tio, efter att ha sett ett program om en återträff på Alcatraz, åh gamla gubbarna...
 
Idag slog jag upp mina gröna och kände mig förvisso lite skavig i halsen fortfarande men är fortfarande fast besluten att mota bort skiten. Jag var förundrad över att Signe sovit ända till tio över åtta och fortsatte vara det tills jag upptäckte att vi utan min vetskap bytt till sommartid, då var jag lite förundrad över det istället. Wii, snart sommar!
Kommentera inlägget här: