malinkraft.blogg.se

Studentdag

Kategori: Allmänt

God afton båd herre och fru. Ikväll blev det kväll snabbt! Dagen har bestått av studentfirande, lilla kusin Hanna har blivit så stor :) Jag har förvisso tre kusiner och en bror som ännu inte tagit studenten så jag lär få känna mig gammal igen hehe. Vi gick tipspromenad, fick supergod thaimat och tårta. Smask!
 
Jag och Hannes skulle forsla oss genom folkmassan på torget med Signe i barnvagnen, det var kanske inte sådär supergenomtänkt med facit i hand. Det hade varit enklare att ta henne på armen, helt klart! Hur som helst, fram till rätt studenter kom vi och jag såg Spiderchick dessutom.
 
Nu är jag änna sömnig, blir väl inte alltför sent ikväll om jag hör mina egna signaler rätt :)
 
 
En bild som inte alls hör ihop med inlägget.
 
 
Kommentera inlägget här: