malinkraft.blogg.se

Rätt ovärd dröm

Kategori: Allmänt

Hm, skulle skriva något annat men nu for en röd Volvo förbi här och jag kom på en sak jag drömde inatt. Jag var i vardagsrummet och skulle gå ut i köket, ser att ytterdörren är öppen (som den så ofta är eftersom katten öppnar den i alla väder) och går för att stänga. Då rullar en röd gammal Volvo (vad jag minns, den var något bulligare men ändock en Volvo hehe) bort från vår parkering och ut på vägen. Jag stängde dörren och antar att någon knackat på men jag inte hörde det och då åkte personen i fråga igen. När han kommer ut på vägen (ja en han var det) så tittar han upp mot mig och ser SKUM ut. Haha, sen var den drömmen slut.
 
 

KOMMENTARER:

  • Michaela säger:
    2013-06-16 | 20:53:54

    Phuuu, usch trodde jag skulle få läsa att "han" hade kidnappat Signe! Läskigt scenario även för drömmar!
    Kram

    Svar: Haha, nej gud nej! Deeet hade inte vart roligt! Kram
    Malle

Kommentera inlägget här: