malinkraft.blogg.se

Det hänger på håret

Kategori: Allmänt

Jag köpte en hårfärg häromdagen men har gått och tvekat lite på om jag slänga i den eller ej. Jag mötte nämligen en tjej på Elins Esplanad dagen efter inköpet, och hon såg ut att ha använt sig av samma hårfärg (antog jag) och det var inte helt hundra. Jag fick feelingen av att om jag skulle få samma färg skulle det inte passa min hudfärg. Jag behövde dock inte oroa mig för det märkte jag.
 
Nu har jag såklart slängt i färgen, jag tycker det blir så hiskeligt tråkigt i med en massa utväxt och nu har jag ju låtit håret vara i över sju månader. Jag har för övrigt rätt mörkt hår i grunden, mycket mörkare än vad jag mindes, men så har jag ju inte sett mitt "riktiga" hår på sexton år heller.
 
Ah well, det blev inte som på paketet, gissar att mitt hår är för mörkt. Det blev dock ganska okej ändå tyckte jag, bye bye blonda dagar.
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Josefin säger:
    2013-06-13 | 16:14:51

    WOW! Skitsnyggt!

    Svar: Tack! :)
    Malle

  • Li säger:
    2013-06-13 | 21:12:33
    Bloggadress: http://wonderfuldarling.blogspot.se

    Det där vart ju riktigt snyggt! Passade dig verkligen tycker jag. Snygging :D

    Svar: Tack så mycket! Känns lite peruk just nu men det kanske går över ;)
    Malle

  • Sophia säger:
    2013-06-13 | 21:14:49

    Sötis!

    Svar: Taaack! :)
    Malle

Kommentera inlägget här: