malinkraft.blogg.se

Prutt.

Kategori: Allmänt

Känner mig lite tråkig idag, bitter och gnällig. Skulle sälja min cykel tänkte jag, för att skjuta till lite i kassan då jag skulle unna mig en ny kärringcykel med cykelkorg och pakethållare och en barnstol för Signe, men nu har jag inte råd till det så jag känner mig plötsligt fattig och less. Tyckte att det kunde vara en fin belöning när jag lyckats gå ner 20 kilo. 1,8 kg kvar tills dess men cykeln får väl vänta.
 
Får väl gå ut en sväng istället, det är grått och tråkigt ute så det matchar min sinnesstämning. Kul... Kul! Jättekul.
 
 
Var betydligt färgrikare i förrgår.

KOMMENTARER:

  • Malin säger:
    2013-04-28 | 09:37:34
    Bloggadress: http://Graboliv.blogg.se

    Shit vilka fräsiga strumpeböxer!! Snyggt!! Och hur grym är du inte?? 20 kg, det är ju helt galet! Hoppas allt känns bättre idag. Kram

    Svar: Visst blev det lite festligare än med vanliga svarta? :) Jag är inte riktigt på 20 än, men 18,2 dock, så snart!! :) Allt känns bättre nu ;) Kram!
    Malle

Kommentera inlägget här: