malinkraft.blogg.se

Morgon.

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Jag verkar ha fått en liten trogen skara anhängare de sista veckorna, statistiken gick en anings uppåt och ligger ganska stadigt, men ni är inte så bra på att kommentera i nuläget så jag vet inte vilka ni är ;)
 
Igår var vi hos mina päron och käkade mat. Baconlindad, ostfylld kycklingfilé och ris. Och glass. Mumma! Jag var huuur trött som helst inatt när lillegnutt skulle ha mat vid tvåtiden, så när Anders tog 6.15-matningen och jag fick ligga kvar i sängen blev jag väääldigt glad och tacksam. Jag gick inte upp förrän halv nio. Sweet.
 
Signe ligger och gör små söta ljud här, hehe. Jag gissar att det är dags för mat strax för det har snart gått fyra timmar. Dags att runda av så jag är redo när det är dags :)

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2012-10-31 | 17:31:25

    Jag läser så klaaart:- )

    Svar: Vem är duu då? :D
    Malle

Kommentera inlägget här: