malinkraft.blogg.se

Abonnemang högt och lågt.

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Har inmundigat min frulle i form av yoghurt och müsli och landat i soffan med en sovande lillfis bredvid mig, hon var lite gnällig så vi lyssnade på lite barnmusik på datorn medan jag gungade henne liggande på armar (huvudet i händerna) och då sussar hon sött sen. Hon sov hela natten igen, undrar när denna lyckoperiod ska gå över... *peppar peppar*
 
Jag ska sätta mig och forska lite om Anders mobilabonnemang nu, det går ut i november och han betalar hutlösa 523 spänn i månaden för ett abonnemang där han får ringa, smsa och mmsa hur mycket han vill (men mms funkar inte...?), dock har han smartphone och internet ingår inte i abonnemanget. Världens stenåldernsabonnemang och inte en käft får betala så mycket för att få så lite. Han utnyttjar ju inte mer än nån hundring i månaden ändå.
 
Dessutom, på tal om abonnemang, så ska vi säga upp Boxer-avtalet då vi får in fiber här framöver. Kan det vara tre månaders uppsägning månne?
 
Innan jag tar tag i dagens alla uppgifter (just ja, betala räkingar och skriva i buffert-dokumentet också hehe) så ska jag gå på dass! Herrå!
Kommentera inlägget här: