malinkraft.blogg.se

Inte mycket gjort.

Kategori: Allmänt

Igår kom sommarvärmen ordentligt, närmare trettio grader i solen och strax under 20 i skuggan, halv nio på morgonen. Det gillar vi! Jag hade en förhoppning om att det skulle vara lika soligt idag men där gick jag bet. Därför har jag inte tagit mig för något idag, känner mig lat. Har suttit i soffan och kollat på En stark resa med Morgan & Ola-Conny, läst bloggar och glott på Sjunde himlen. En dusch och lite käk bara så är det dags för jobb sen, har bytt skift denna veckan så nu är det idel sovmorgon och kvällsjobb.


Det senaste har jag däremot hittat på lite grejer! Var en runda i Lerum och Götet i fredags med Ammelie och träffade Malin och Anna-Lena, det händer alldeles för sällan! Förra helgen hade vi möhippa för Linda som gifter sig med sin Rikard nästa helg.


Kommentera inlägget här: