malinkraft.blogg.se

Stör mig lite ändå ;)

Kategori: Allmänt

Jag är av uppfattningen att man inte ska störa sig på för mycket saker, men just nu är jag gruvligt irriterad på att TV-shop går som vanlig reklam. Det är lökigt långt, men inte tillräckligt långt för att orka hålla på att zappa för att hitta nåt som är bättre under tiden... Köp Aaaab Cööörkel... Nu började Lyxfällan igen.


Den andra saken jag stör mig på just nu kan jag faktiskt påverka själv, jag sitter över mina fötter som luktar så illa. Blä. Fotsvett. Får nog duscha dom litegrann så jag kan baka kaka sen :)


Ehh. Nummer tre på störningslostan då, bara för att det känns ojämnt med två punkter - Reklam i radion. Nu har jag köpt en bil å då var det ju det då behöver man försäkring som ju alla vet, det ska va lägre pris å den som faktiskt är bäst, Sureeeeedooooooo... Lendo Lendo, sparar du tusentals spänn på, Lendo punkt se kan ge ett bättre pris... dududududududu InkClub.... Hundraarton åttahundraaaaaaa superbillig nummerupplysning.... Säg inte Sharter det låter äckligt! Det heter CHARTER. I can go on forever.......

KOMMENTARER:

  • Jolene säger:
    2012-03-01 | 20:43:43
    Bloggadress: http://fridgepoetry.blogg.se/

    Ok störning nummer fyra:

    Whats up med dessa äckliga " har du "analkåda reklamer? Kan inte de tillsammans med svamp i underlivet, fotsvamp (äääääääsåäckligt!!) och diarre reklamerna få en helt egne kanal? Seriously?

    Fem:

    Det som var gömt i snö kommer upp i tö. Hundbajset ni "glömde" plocka upp efter era hundar äckliga människor!

    sex:

    Snorkiga "hur-är-allmäntillståndet?"- tanter på 1177.Måste man vara döende föratt då vård? Eller rätt och slätt stendöd?

    sju:

    att någon inte kan uppfinna prasselfritt godispapper. Skitsvårt att smygäta choklad mitt på dagen...

    åtta:

    En rosa tutte i mummen på mitt barn fick en tant att ifrågasätta om mitt barn var en pojk eller tös? Hm. Varför itne bara säga " gud vilken söt onge!" Nejnej. Är det en Söt tös eller Tuff pojk?

    Jäkla tanter.

    nio:

    Fy på alla människor som har mage att sänka en solstråle humör en tiograders solvarm dag med: " Passa på att njuta nu. imorrn kommer det snö igen..."

    tio:

    Helgen är för kort.



    såja. Nu känner jag mig ganska nöjd. ;)

  • Mli säger:
    2012-03-10 | 08:35:31
    Bloggadress: http://litenstjerna.blogg.se/

    Åhnej, nu försvann min kommentar innan jag skickat, tror jag. Kanske blir dubbelt!



    Jag diggar Jolenes lista också, haha! Särskillt med tanter som måste kommentera ens barn utan att tänka sig för. Tycker dessutom att pojkar kan vara söta och flickor tuffa OCKSÅ :-D



    Appropå radioreklam så hörde jag en kulig med norrländska Björn som ringer XR Logistik (så enkelt är det) av olika anledningar. Han hade fått stopp i rören och då svarade tanten på XR att de skulle skicka upp en kamera i rören. I RÖVEN? Svarar han då, tro att jag skrattade. Får man säga sånt i radio? Haha!!

Kommentera inlägget här: