malinkraft.blogg.se

Pyssel och JÄVLA INTERNET!!!

Kategori: Allmänt

När jag kom hem inatt såg jag redan på vägen att tvn var på, blev så glaaad för det hör inte till vanligheterna att hjärtat är vaken när jag kommer hem från jobbet. Han var i full gång med projektet som jag sitter med nu, håller på att ladda upp bilder till en grej. Vi var uppe i två timmar till innan det var dags att hoppa i säng, och nu har jag suttit och laddat upp bilder i en timma, bara 7 minuter kvar nu.


Sambon är på jobbet så jag får se hur långt jag kommer innan halv ett när han kommer hem igen. Jag ska gå och hämta mig ett glas vatten, läpparna har torkat ihop fullständigt haha. Törstig men fryser som en gris, plockat på mig Anders stickade tröja, fårskinnstofflor och en stickad halsduk på det. Brrr.


MEN ÄRLIGT TALAT NU BLEV JAG UTLOGGAD FRÅN FUJIDIREKT FÖR ATT JAG VARIT INAKTIV FÖR LÄNGE!?!?!?!?!? DET VAR FEM MINUTER KVAR PÅ UPPLADDNINGEN, HADE FAN GJORT EN TIMME REDAN. ÄR VÄL INTE MITT FEL ATT SIDAN ÄR SÅ JÄVLA SEEEEEG! Gaaaah vad trött jag blir! Fan!'


Nu tänker jag inte blogga mer, blir förbannad.

Förresten kan ju nån på blogg.se fixa så att ett vanligt jävla slag på enter gör att man hoppar ner en rad så man slipper gå in och skriva radbrytningar i HTML för att allt inte ska bli en jävla söppa.

KOMMENTARER:

  • Mli säger:
    2012-01-27 | 14:46:34
    Bloggadress: http://litenstjerna.blogg.se/

    Sådär har det gjort för mig också, så frustrerande att behöva sitta och knappa på datorn alla dom timmarna det tar att ladda upp bilder till FUJI. Tror jag fick lösa det genom att ladda upp mindre mappar åt gången eller något sådant! Jag skulle också vilja framkalla massa pics men ska vänta tills vi vart iväg på lördag, som för övrigt ska bli så roligt! Det blir ju alltid bra när man är med bästaste töserna så jag läängtar! Just de, vi ska ev hämta ett skötbord imorgon på fm (i fkp) så plingelinga innan Ni åker bara så vi är hemma!! oJOJ. Andetag, haha!



    SE YA TOMORROW!!!

  • Mli säger:
    2012-01-27 | 14:48:25
    Bloggadress: http://litenstjerna.blogg.se/

    JAG KOMMER INTE IN PÅ ITORPET-BLOGGEN. GE MIG LÖSENORDET ;-)

  • Mli säger:
    2012-01-27 | 14:50:42
    Bloggadress: http://litenstjerna.blogg.se/

    Visst blir man gla´ när man fått massa kommentarer? :-D



    PUSSA!! <3



    ((hjärtan, glöm inte HJÄRTAN!!))

Kommentera inlägget här: