malinkraft.blogg.se

Fixarn.

Kategori: Allmänt

Nu plingade det till i mobilen, Anders är på G hem. Jag känner mig nästan lite förslappad där jag sitter med datorn framför teven... MEN jag har ju faktiskt (förutom klickat hem garderoben) diskat monsterberget, betalat några räkningar, vikt en ren tvätt, slängt i en ny samt skurat vår enormt smutsiga ugn. Ärligt talat undrar jag hur något kunde bli gott där inne... Men det har det ju så :) Hehe. Nu ska bara underklädesochsockar-tvätten bli klar så kan jag hänga upp den. Trött som en gnu, ryggen är helt slut idag.
Tjo.

KOMMENTARER:

  • Ellinor säger:
    2012-02-19 | 21:42:22
    Bloggadress: http://ellisbellis.blogg.se/

    Ja Style Project är secondhandaffärn med märkeskläder som ligger intill hälskokosten tror jag. Har inte köpt några kläder men de har godbitar i smyckesväg!

Kommentera inlägget här: