malinkraft.blogg.se

Seg fredag.

Kategori: Allmänt

Världens segaste fredag här hemma. Vissna huvuden och trötta kroppar. Imorse vaknade jag redan kvart i sex och kunde inte somna om, lite halv-värt sådär. Anders har ritat lite på den blivande fronten på baksidan och så har vi tagit en runda och spanat lite på hur det ser ut på andra hus. Nu ligger Anders och Sickan och sover här bredvid mig i soffan. Söta så :)
 
Jag bakade Nutellacookies i förmiddags iallafall, oerhörtsmidigt med kakor som tar en kvart från att man början till att man tar dom ur ugnen, och gott var det ju också :) Ska testa att ha i krossad cholad nästa gång jag gör dom så de blir lite smarrigare.
 
På tal om smarrigt så ska jag gå och pilla i mig en Novalucol nu, eventuellt skölja ner den med ett glas Gaviscon. Hehe, fuck halsbränna ;)
Kommentera inlägget här: