malinkraft.blogg.se

Jäser.

Kategori: Allmänt



Godmiddag (tänkte skriva morgon men klockan är visst tolv). Här sitter jag nämligen i morgonrocken och jäser deg. Av trädgårdsarbetande Anders blick genom fönstret nyss så ser det inte ut att vara en speciellt ansträngande syssla, men jag ska faktiskt baka limpor. Sleten och jävlig och med okammat hår, från Spotify hörs Den svenska björnstammens Trumma trumma. Jag gillaren.


Idag ska vi på kalas hos farfar och farmor, och jag tänker passa på att fira mig själv lite också. Fyller hela 27 år (har trott att jag vart det i ett år nu!?)  imorrn men jobbar sent så då blir det inte mycket kalasande.


Jag är så trött för tillfället, lite jobbigt men jag har verkligen ingen energi whatsoever. Känner mig trist och neggo, eller ja, själv känner jag mig egentligen bara trött men jag tar för givet att alla andra då ser mig som trist och neggo... Dumt. Men men kröppen gör som kröppen vill! :P

KOMMENTARER:

  • A-L säger:
    2012-04-15 | 15:08:18

    Vet du vad, man ska lyssna på vad kroppen vill och sen ge den det. Vare sig det är vila, glass, äventyr, vin eller choklad :) Och vill din kropp ha vila, ska du definitivt ge den det! Och vet du vad (igen), det bästa med en period av trötthet och depp, är den morgonen man vaknar och känner att det vänt. När man känner att man vaknar med mer energi än igår, och det där glädjebubblet i magen. Det kommer, snabbare än du anar! Ta hand om dig nu, så hoppas jag ni har möjlighet att titta hit en sväng i maj. Jag längtar!! Stor kram

  • Mli säger:
    2012-04-15 | 16:07:13
    Bloggadress: http://litenstjerna.blogg.se/

    No, no idag ser jag dig som hjälte!! Jag är en klant och du fixart ;-)

  • Malle säger:
    2012-04-15 | 18:53:20
    Bloggadress: http://malinkraft.blogg.se/

    A-L: Ja, det har du så himla rätt i!! :) Vilken helg skulle passa dig bästast? Pyss!



    Mli: Det varla för väl att vi fick ordning påt ;)

Kommentera inlägget här: